Javascript ist deaktiviert. Dadurch ist die Funktionalität der Website stark eingeschränkt.
SHARE

Line Up

Die Personal Swiss bietet Ihnen ein umfangreiches Programm mit insgesamt rund 200 Beiträgen in fünf Content Stages. Diese sind direkt in die Messehallen als offene Kommunikations- und Vortragsräume integriert, so dass Sie als Besucher kurze Wege von den Messeständen zu den Vortragsforen haben.

Experten aus Theorie und Praxis referieren und diskutieren in den Content Stages über unterschiedliche Themen des Personalwesens. Lernen Sie dabei neue Ansätze, Ideen und Lösungen kennen, die Sie in Ihrer täglichen Personalarbeit benötigen. Neben zahlreichen Themenreihen bereichern unter anderem Podiumsdiskussionen der Fachpresse das Vortragsprogramm.

Möchten auch Sie einer unserer Speaker auf der Personal Swiss werden, setzen Sie sich gerne mit uns in Verbindung und melden Sie sich für das kommende Jahr 2020 als Speaker an.

info@personal-swiss.ch

31.03. – 01.04.2020 Halle 5 & 6 | Messe Zürich
  • Bob Dignen

    Bob Dignen

    Director

    York Associates | Boa Lingua Business Class

What does it take to become a great international communicator? - HR driving performance and profit

According to a majority of large international organisations, poor internal communication is a major problem today and causes significant costs to companies. HR however can drive performance and profit by enabling people to grow their communication skills and cross-border business competencies. Moving beyond problems at an individual, behavioural level to learning solutions which leaders, teams and organisations can embrace for outstanding cross-border collaboration. Learn how HR can implement learning solutions for better internal and international communication during our presentation.
Thema: Organisationsentwicklung & Strategie Learning & Development
Vorausgesetzter Wissensstand: Offen für alle
Zielgruppe: Geschäftsführer/Mitarbeiter mit Personalverantwortung Weiterbildungsbeauftragte/Personalentwickler
Lernziele: Changing mindsets, core behaviours and talking about collaborative practices. HR drives performance and profits in corporations by enabling people to grow in their communication skills and cross-border business competencies required to perform their roles and to collaborate internationally.

Vita Bob Dignen

Bob Dignen of York Associates is an international coach, trainer and leading author in the field of international team and leadership development to major global corporates. As a trainer, Bob specialises in international team and leadership development workshops which he delivers to clients globally. He provides international leadership coaching to C-suite and succession / talent pools, and to leaders of international projects.
Effective International Business Communication, Communicating across Cultures, Communication for International Business: The Secrets of Excellent Interpersonal Skills, Communicating in Business English

 

Bob Dignen

Director

York Associates | Boa Lingua Business Class

We our Sponsors

hrm.ch

We our Partners

Fachhochschule NordwestschweizGesundheitsförderung SchweizHR TodaySAGSAGAZGP

We our Mediapartners

BGMnetzwerk.chBildung-SchweizBGM Forum SchweizdedicaHRinformHP MediaHR TodayHeime & SpitälerBlickpunkt kmukmu Rundschaumanage itprocure.chswissstaffingUnternehmer ZeitungWIN Verlagwissens management

Anzeigen

booking.meetingplace.de
WEKA
bildung-schweiz.ch
seminar.inside